Post by befefurubbning on Feb 8, 2022 0:34:28 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Street Racing HD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Street Racing HD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange poeng hack ▞▞▞
▞▞▞ Street Racing HD 2022 version ▞▞▞
2019 smarttelefonspill som ser ut som det ville bli utgitt i 2010 kjedelig spillgrafikk er dulte-kontroller er rar og ja, litt laber 👎👎👎
Det er et flott spill. Jeg elsker at du får mynter fra å se annonser. Det er en fin touch. Veldig nyttige opplæringsprogrammer også, åpenbart ville jeg gitt denne 5 🌟 bare hvis jeg hadde en bedre Android-enhet. Ingenting er galt, bare noen små feil.
Spillets grafikk er ikke opp til målet. Og når jeg legger inn nitro, får jeg ikke gode kontroller, det er som om den henger. Hvis du kunne jobbe med grafikken og om kontrollkompatibiliteten, vil den være perfekt. Få biler til å se ut som den første skjermen i hjemmebakgrunnen, ikke uskarp som i spillet;! gjøre det fargerikt jeg trenger for å komme i spillet og føle at jeg er i et faktisk løp.
Meh. Mye av det ser ut som asfalt og ekte racing. Selv da er spillfysikken bare verst! Og hva er den grafikken?!?!
Spillet er akkurat som om racing i livet, men pengene du får fra hvert løp er for små
Street Racing HD แข่งรถ errn
Spillet krasjer hver gang jeg prøver å åpne det. Prøvde å avinstallere og installere på nytt. Kan fortsatt ikke spille den. Jeg har sendt flere meldinger til kundeservice uten svar.
Jeg vil si at street racing 3d er bedre enn dette...
Hvorfor i helvete skulle jeg ønske å laste ned denne Asphalt-ripoffen når jeg bare kan laste ned noen av de mange Asphalt-titlene gratis? Jeg misliker det virkelig når en utvikler er så lat og uoriginell at de rett og slett må stjele noen andres spill. Riktignok...Gameloft trenger ikke noe av støtten min, men hva om det var en liten utvikler denne fyren tok av? Denne "kopien" av Asfalt er også 100 % søppel. Dårlig grafikk, dårlig musikk, dårlige kontroller og dårlig layout. Skaff deg en skikkelig jobb bro og stopp tyveriet ditt.
Bygg, oppgradering og maks ut av hjulene dine og tilpasser hva mer kan en rasefreak be om
Dette spillet er bra. Jeg nyter det veldig godt. Det eneste som skuffer meg er at når jeg spiller dette spillet, tømmes telefonens batteri raskt. Bortsett fra det er jeg veldig fornøyd.
Dette spillet er ok, men grafikken må være bedre og risting mens du driver og snur. Jeg vil gi 5 stjerner når disse 2 problemene og mer er fikset i fremtiden
Utrolig, jeg liker virkelig bilene og kjører noen hardere løp, takk med et kirsebær på toppen
Så gale game street racing at de er grafiske designere som er veldig forskjellige fra sin originale modell og så buty ther red
Street Racing HD Curse de mașini eacu
Alt i alt et godt konsept som offline spill. Grafikk er det eneste problemet her for 3 stjerner. Driftingen er for dårlig, du kan ikke drive skikkelig under løp. Ser ut som kopiert fra Asphalt 8 Airborne.
Clumsy Ninja Seikkailu ffv
Street Racing HD Karera kqr
Spillet har veldig dårlig grafikk, det er bare å kaste bort tid.
Flott annonse-sim, men du spiller spillet.
Det er ikke nad, men det har mange mange annonser, det er derfor jeg ikke gir det 5 stjerner
Dette er bra spill, men kjørehåndtaket var veldig dårlig👎👎👎👎👎
Du brukte HELT nesten alle asfalt 8 sine ideer, musikk osv. Når du starter/very *friendly* personter et løp hører du asfalt 8 starte og avvery *friendly* personte lydklipp. Gamelofts brukeravtale sier: "Du kan ikke kopiere, leie, lease, underlisensiere, distribuere, publisere programvaren ...". Tokenene ser nesten identiske ut med asfalt 8s studiepoeng (Bare for å erstatte "C" med en "$"). Sa jeg at bilklassene også er de samme? D, C, B, A, S klassene er åpenbart fra asfalt 8. Det er ingen billogoer! 😡
Jeg avinstallerer dette søppelet. Alt du ser er annonser annonser annonser annonser annonser og flere annonser, og du tvinger folk til å se 30 sekunders videoer. Bortsett fra grafikken jeg ikke ville laste ned, ikke kast bort minnet ditt. Jeg avinstallerer akkurat nå
så langt er det det beste racingspillet for meg, men akkurat nå vet jeg bare ikke hva jeg skal gjøre med mitt vinnende kamppass fordi jeg ikke kan bruke det til å låse opp og tilpasse turen min.. og har også problemer med gavene mine fordi Jeg kan ikke se hva som har blitt låst opp selv om symbolet fortsetter å blinke .. fiks dette takk
Se, ideelt sett ville jeg gitt dette spillet en perfekt poengsum, men det som tenner meg er Facebook-påloggingen. Hvorfor kan vi ikke lagre fremgangen vi har gjort via e-post? Denne uken kjøper jeg en ny telefon, du forteller meg at jeg må starte fra bunnen av etter alle bilene jeg har låst opp og alle dataene jeg brukte til å laste ned noen av rutene og bilene? Det er ikke rettferdig! Fiks det så fort som mulig!
Det er så mange annonser knyttet til den
Street Racing HD Karera kqr
Veldig sexy spill
Det er enten et rip off av asfalt eller bare et ikke HD-spill, min tanke er at det er en rip off av asfalt som er mye bedre å spille enn dette
Forferdelig grafikk, forferdelige kontroller, rett og slett forferdelig. Holder ikke et stearinlys opp mot noen av asfaltracing-spillene. Så hvis du vil ha et godt racingspill; asfalt 8 eller 9.
Dette er et bra spill og nyt det fullt ut
Dette er et veldig bra spill 🤟🏽🤟🏽
Spillet er bra ja, men når det kommer til å laste ned en ny bil eller en annen rute, fortsetter det å fortelle meg at nettverket sviktet selv når jeg har nok bunter.
For mye annonser og feil
Bilene er ikke så raske som i street racing 3D