(Android/iOS) Cooking Frenzy®️Cooking Game juksekode ubegrenset utholdenhet
Feb 8, 2022 0:31:09 GMT 8
Post by befefurubbning on Feb 8, 2022 0:31:09 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Frenzy®️Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Frenzy®️Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode ubegrenset utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Frenzy®️Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Det er et bra spill. Bare veldig trist at de føler behov for å legge til umulige nivåer som krever penger eller å se på tillegg for å komme gjennom. Mens du fortsatt viser tillegg mellom hvert tredje beseirede nivå eller så... 5 stjerner hvis det ikke var for disse nivåene som gir deg 0,5 sekund å få det...
Jeg liker dette spillet veldig godt, men da jeg oppdaterte appen til den nyeste versjonen, kunne den ikke åpnes og satt fast i 10 % lasting når jeg er koblet til internett. Håper noen kan hjelpe.
Dette var favorittspillet mitt (og jeg har spilt dem alle!) Men det har nå blitt umulig å vinne med mindre du er villig til å bruke en formue på diamanter. Jeg sitter nå fast på Frankfurter-nivå i den andre verden siden maten må tilberedes på bestilling og du kan ikke lage den raskt nok. Det er bokstavelig talt det mest frustrerende. Det er så vanskelig å tjene den mengden diamanter som trengs for boosts, så jeg har dumt brukt så mye penger. Jeg er så skuffet. Ikke spill med mindre du kan bruke penger!
Selv om jeg ikke har noe imot å måtte se på annonser for å få utvidelse, krasjer alltid en av annonsene (noen 2048-spill) appen. bortkastet tid for å se annonsene og unødvendig å si at ett "liv" er bortkastet.
Bare nok et "betal for å spille"-spill. Umulig å avansere uten å kjøpe «boosts». Jeg slettet det. Jeg bruker ikke penger kontinuerlig og uten ende. Innen du kjøper 3-5 pakker med boosts, har du betalt mer enn spillet er verdt. Bare nok en grådig utvikler med enda en rip off.
Det startet bra da... Aldri har jeg vært så frustrert over et spill før!!! Annonsene dukker opp tilfeldig, det er så irriterende som faen! Ikke få meg i gang med hvordan det er vanskelig å bestå noen nivåer. Sa jeg hardt? Jeg mente umulig! Dette er ett * * spill! Jeg avinstallerer!
Kan ikke spille offline 😕
Bra spill. Misliker hvordan du må legge ingrediensene på tallerkenen i bestemt rekkefølge, men jeg forstår hvorfor de programmerte det på den måten. Skulle ønske det var flere innstillinger. Alt i alt, hyggelig.
Spillet er bra, men det er for mye annonser.. vi vet at det er for profitt som du får.. men spillet henger seg helt etter tilføyelsen... hvis dette går slik må vi avinstallere det.. og foreslå andre å la være spill... vær så snill å fikse feilen.
Jeg anbefaler virkelig ikke. Spillet er bra. Men ikke så flott. Den ba meg kjøpe noen edelstener og investere litt penger. Mens jeg kjøpte å betale det, tenkte jeg at alle stadier ville være klare. Men senere er det få stadier i spillet, som slett ikke kan fjernes. Bare for å rydde scenen, spør den alltid om å kjøpe edelstener, og nå koster The Gems rundt 90 INR /- for å bare rydde en scene. Jeg har virkelig anbefalt folk å spille dette. Hvis du har nok penger, last ned og invester på edelstener og tøm scenen.
Cooking Frenzy®️Cooking Game حکمت عملی ybxr
Jeg pleide å elske dette spillet, men nå vil de spille annonser på omtrent alle nivåer. Ikke bare én, men to. Dette skjedde så mye at det fikk seg til å krasje. Veldig skuffet.
Elsker spillet. Ville gitt fem stjerner, men noen ting ved spillet er ikke verdt en "5-stjerners"-vurdering. Kostnaden for å legge til mer tid/kunder/osv er latterlig (100 diamanter). Det er mange spillere som sitter fast hjemme på grunn av koronaviruspandemien, og som ikke har penger til hele tiden å bruke penger på spill for å fjerne tankene våre fra alt som skjer. I løpet av denne tiden ville det vært fint om dere kunne redusere kostnadene som kreves når man legger til mer tid/kunder/osv. Ferdig med lufting.
Ups vanskelighetsgrad på nivå 45. Boosters er ubrukelige, noe som gjør det nødvendig å kjøpe diamanter. Dette er ikke et gratis spill. Det er mer som en demo som binder deg til et kjøp.
For overveldende for tidlig. Ikke liker å spille det fordi det er for hektisk selv for denne typen spill. Også annonser ble tvunget til deg etter hvert nivå veldig snart, med start på den første restauranten. Dårlig markedsføring, avinstallert
Flott grafikk. Jeg liker at du ikke trenger å samle mynter for å kjøpe oppgraderinger. Det er underholdende, har ikke mye irriterende reklame og ganske enkelt å spille.
Jeg ville likt dette spillet mye bedre hvis du kunne bruke erfaringen du får fra å spille i butikkene før igjen for å kunne oppgradere mat-/matlagingstingene dine.
Jeg liker virkelig dette spillet så langt! Vanligvis blir de så vanskelige at jeg må avinstallere, men vi får se!! Det er morsomt og utfordrende, men ikke så mye at du ikke kan nyte spillet. Gode jobbutviklere!! Jeg håper det fortsetter å gå bra fordi jeg liker det.
kjempekul
Elsker det. Er ikke avhengig av ekte valuta for å være morsomme og utfordrende som så mange andre spill. Spill det hver dag.
Jeg er på 3dje restaurant nå, jeg er så frustrert over tidsoppgaven folk er for trege til å komme, så tiden din vil renne ut, noe som tvinger deg til å se reklame eller bruke perle ... har alltid ikke nok tid.
Ville bare si takk for din ekstreme oppmerksomhet på detaljer og utmerket kundeservice. Jeg betalte 4 en $5,99 pakke nvr rcvd - en ansatt sendte meg en e-post som syntes det ville være morsomt å sende meg mitt eget skjermbilde med instruksjonen om å "trykke på dette" og få belønningen din Et png-bilde av mitt triste spill - uten belønning , ingen diamanter og ingen power ups. Siden det ikke ser ut til at jeg kommer til å få belønningen min, her er anmeldelsen min. "Trykk på dette og få belønningen din" ikke sant? Til forbrukerbasen din ..for det er morsomt 😐
Bra spill. Ganske realistiske forventninger. Du trenger ikke kjøpe mynter hvis du ikke trenger det. Selvfølgelig kommer det annonser
Jeg kan ikke laste ned neste restaurant, det fortsetter å si, internettforbindelsen min er feil
Cooking Frenzy er en ekte spenning å spille. Rask og rasende på beste måte. Jeg elsker grafikken. Og det generelle grensesnittet til spillet. Det er både utfordrende og engasjerende. Et klart hold fra min side. Jeg er vanligvis en "Wordy"-type spiller, og dette spillet gjør en velkommen forandring. Og ikke bekymre deg for den "største" kritikken til en mengde spillere i disse dager - "Annonser". De er få og langt mellom lol. Så jeg vil definitivt gjøre denne appen til et must på nedlastingslisten din. Du vil ikke bli skuffet.
Jeg foreslår at hvis kundene nå kommer, bare stoppe dem fra å gå for mye, for det tar mye mer tid enn å tilberede og servere maten deres.
Jeg elsker virkelig dette spillet, og jeg forvandler meg til en ny verden, men noen ganger har det en feil, når det kommer til å spille inn med tidsnivåer, er ikke tinnen nok.
Dobbeltklikk eller til og med ved et uhell klikker 2x på en tom tallerken, legger den automatisk i søpla selv om det ikke er noe på tallerkenen å legge i søpla. Vennligst fiks dette.
Cooking Frenzy®️Cooking Game Strateji Oyunları azrm
Jeg mener spillet er flott, jeg likte det helt til jeg kom til høyere nivåer og tidtakerne ble verre, nå er det mer stressende å spille det enn å slappe av. Jeg mener jeg elsker de uendelige boostene vi får hele tiden, men det veier ikke opp for det faktum at noen ganger kan jeg knapt bestå eller ikke bestå på alle nivåer på grunn av tidsbegrensningen.
sååååå mange 30-45 sekunders annonser etter hvert nivå at det gjør spillet ikke morsomt. de gjør også nivåer med vilje uslåelige, så du må bruke penger på å kjøpe ting for å slå det. det er ikke mye moro å spille et spill som ikke kan vinnes.
et bra spill, veldig bra. men hvor skal du bruke myntene dine? hvorfor trenger du erfaring bare for å kunne oppgradere tingene dine? du bør kunne bruke mynter for å oppgradere tingene dine slik at du kan komme forbi et nivå.
Samme som de fleste anmeldelser her, veldig fin start, men de tidsbestemte stadiene blir raskt umulige å passere, og noen ganger tar det dager eller uker å slå. Ikke sikker på om utviklerne faktisk spilte spillet selv før de ble sluppet eller hva, men prøv det og fortell meg om spillet er morsomt.
Dette spillet startet morsomt, men akkurat som alle de andre anmeldelsene sier, kan de høyere nivåene ikke oppfylles uten boostere som ender opp med å koste mye penger. Jeg har ikke noe imot å bruke litt penger, men dette er latterlig. Avinstallerte nettopp dette spillet. Jeg er ferdig med det.
Spillet er veldig bra, inntil du kommer til den franske restauranten, kan ikke gå lenger uten å betale for ekte penger, jeg ville gitt u 5 vurdering, vennligst endre for mange annonser, nå ingenting.
Cooking Frenzy®️Cooking Game સ્ટ્રેટેજી lsbh
De setter deg opp til å tape og bruke penger! Spillet er kjempegøy, men etter at du har nådd visse nivåer kan du ikke slå dem med mindre du bruker bonuser eller bruker penger! Veldig frustrerende... vil bare ha et morsomt spill å spille uten å måtte bruke penger og bare tape.
Cooking Frenzy®️Cooking Game ስልት tch
Flott spill😊
Umulig å komme videre i dette spillet nå uten å måtte bruke ekte penger for å komme forbi nivåene. Selv boostene hjelper deg ikke å komme deg gjennom de tøffere nivåene. Ikke mye moro når du sitter fast uten diamanter eller booster for å fortsette i spillet. Utviklere må fikse. Skal være morsomt å spille - ikke frustrerende! Avinstallerer nå.
Cat Runner: Decorate Home Παιχνίδια ρόλων ptal
Virkelig knasende at når du kommer til høyere nivåer har du IKKE VALG enn å bruke gjenstander for å komme deg gjennom. Ingen måte å gjøre det ellers. Hvis du liker å bli sittende fast på nivåer fordi du gikk tom for gjenstander og nekter å bruke mer penger - dette er spillet for deg!! Murvegg!!!
Kom gjerne med reklamene for bonuser....det får folk til å ønske å spille mer. Når du gjør det for vanskelig... vil folk miste interessen, og som du vet er det mange andre spill tilgjengelig
Elsker spillet... veldig avhengighetsskapende. Men diamanter/edelstener og sparegris er dyrt etter min mening! Gjør det i det minste litt billigere, så vil flere bruke penger
Jeg har ett stort problem med dette spillet. Jeg vil bruke timer på å prøve å tjene ekstra edelstener for boosts. Hvis du mislykkes på et nivå, åpnes en popup-skjerm og du kan bruke 100 edelstener til å kjøpe 30 sekunder ekstra. Skjermen stemmer perfekt med hvor du klikker for å få ut de siste matvarene dine, klikker uunngåelig på den, så kaster du bort 100 av dine hardt opptjente edelstener på noe helt utilsiktet. Det bør være en "bekreftelse" før du bruker edelstener. Dette har skjedd meg to ganger. 200 hardt opptjente edelstener borte
Here we go!!, en annens forferdelige spill som SUGER BIG TIME, dette spillet er laget med vilje for å irritere deg !! Et visst nivå hadde jeg 300 edelstener! Jeg må bruke dem alle på hvert nivå på rad for å bestå dem etter at du selvfølgelig må bruke penger for å få flere edelstener. Dette spillet fortjener ikke en eneste stjerne!! er ikke verdt det.